lauantai 10. lokakuuta 2015

#44 Skyline

Vähän vaihtelua haastekynsien väliin! Lakkasin siskolleni pitkästä aikaa kynnet ja päätin vihdoin ja viimein toteuttaa pitkään aikaa mielessä pyörineen suunnitelman liukuvärjätystä taivaasta ja kaupungin siluetista. Päätin myös taas tarttua akryylimaaleihin - nyt kun oon vähän hiffannut, että mitä niillä pitää tehdä, niin oon ihan innostunut asiasta. Ehkäpä mä vielä tämänkin koristelutekniikan opin! 
Kuvat älyttiin tietysti ottaa vasta seuraavana päivänä tallireissun jälkeen ja sisko oli onnistunut saamaan lakkaukset painaumille ja yhteen kynteen pienen kolonkin, puhumattakaan kärjistä, jotka näyttää siltä, kuin lakat olisivat jo pidempäänkin kynsillä olleet... Kuviokaan ei läheltä tarkasteltuna kovin imarteleva ole, mutta kauempaa katsottuna näyttää oikeinkin kivalta, vai mitä?
Käytetyt lakat:
 French manicure by H&M; top coat
French manicure by H&M; white tip coat
Nail polish by H&M; It's Genious M
Chit Chat

Tunnistatteko, mikä kaupunki on kyseessä?

2 kommenttia:

  1. Siis wau! Onpa upeat, tällaisia skylineja olen itsekin himoinnut ja meinannut tehdä, mutta olen aina epäillyt että epäonnistuisin kuitenkin pahan kerran :D Nää on ihan huiput <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pöh, sun maalaustaidoilla tämmöiset ois helppo homma! :D Nää onnistui paremmin kuin osasin odottaa - harmitti vaan kun kuvat älyttiin ottaa vasta, kun kynnet oli jo osumaa ottaneet...

      Poista