maanantai 28. syyskuuta 2015

#41 Liukuvärjättyä raitaa

Haastekynnet numerolla kaksitoista! Vihdoin sain aikaa siirtää kuvat koneelle ja kirjoitella parit postaukset valmiiksi. Siispä vuoronsa saavat "stripes" kynnet, jotka päätin toteuttaa tekniikalla, jota olen pitkään katsellut. Liukuväri alle, pari teippiä päälle ja liukuväri vastakkaiseen suuntaan. Olisi onnistunut lienee paremmin vain kahdella sävyllä kolmen sijaan, mutta tulipahan kokeiltua!
Eh, elkää välittäkö noista painaumista lakoissa. Sen siitä saa, kun menee nukkumaan kynsillä, jotka eivät ole ihan loppuun asti kuivuneet... Ja alla sitten väärin tarkentunut lakkapurkkikuva, olkaa hyvä. Tällä kertaa ei ollut visuaalisesti mun päivä.
Käytetyt lakat:
Chit Chat
Nail polish by H&M; Lollipop lullaby
French manicure by H&M; top coat
miss selene; 206

P.S. Käykäähän myös osallistumassa ihanan BunnyTailNails- blogin synttäriarvontaan! Tarjolla aivan ihania palkintoja :) 

4 kommenttia:

  1. Oi, tosi kivanoloinen tekniikka! Ja mun mielestä tuli kyllä kivat kynnetkin. Tätä täytyy ehdottomasti joskus kokeilla. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse tykkäsin tosi paljon, kun toi mukavaa vaihtelua ihan perus liukuvärille :) Ja helppo toteuttaakin!

      Poista
  2. Hei! Kannattaa kokeilla pikakuivattajaa, ei mee ruttuun kynsilakat sen jälkeen. Ite oon niin amatööri ku olla vaan voi ja oon ostanu huonoja kynsilakkoja jotka ei kuivu. Menin siis ja ostin mavalan quick finish top coatin ja ai että! Ihan melkein heti oli kuivat kynnet. Ei mee nukkuessa ruttuun vaikka myöhään illalla laittaa. Noita on siis paaaaljon erilaisia, lakkoja ja suihkeita sun muuta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, pikakuivattaja on ollut ostoslistalla varmaan jo parin vuoden ajan, mut edelleen hankkimatta... Oon vähän huono ostamaan yhtään mitään ja kun se ei oo ihan ehdottoman tarpeellinen, niin on vielä jäänyt kaupanhyllyyn odottamaan :D kätevähän semmonen toki ois!

      Poista