tiistai 9. kesäkuuta 2015

#20 Punaista

Ajastettu postaus, kirjoitettu 30.5.2015
Olen parhaillaan matkustamassa kohti Englantia, kun tämä postaus ilmestyy. Jos jotakuta kiinnostaa, niin matkakuulumisia löytyy toisen blogin puolelta! Ja koska olen tunnollinen bloggaaja, olen ajastanut parit postaukset teille mun kesän reissujen ajaksi katseltavaksi! Tämä on niistä ensimmäinen. 

Nämä punaiset kynnet toteutin ihan hetken mielijohteesta, kun yhtäkkiä alkoi tekemään mieli jotain klassista. Kuten joskus olen jo maininnut, en yleensä koskaan käytä punaista lakkaa. Tietystihän se on räväkällä tavalla aina tyylikäs ollessaan niin klassinen kynsilakkaväri (ja onko mitään sievempää kuin punaiset kynnet ja huulet?), mutta silti jotenkin kyseinen väri jää aina käyttämättä. Ehkä se on jollain tapaa liian tavallinen ja tylsä? Nyt kuitenkin repäisin ja lakkasin ainoalla kunnon punaisellani kynnet. Itse tykkäsin lopputuloksesta tosi paljon!
 Käytetyt lakat:
Chit Chat
Kiss nail art Paint; SPA10 Silver Glitter
Kiss nail art Paint; SPA12 Black
French manicure by H&M; top coat

Mitäs te tykkäätte?

2 kommenttia: