keskiviikko 20. toukokuuta 2015

#17 Valkolakki?

Nämä kynnet tekaisin itselleni pikaisesti alkuviikosta. Viimeaikoina mulla on ollut missio lakata kynsiä useammin (mun normaali tahti on noin kerran viikkoon uudistaa kynsien ilme - vaihdellen vähän sen mukaan, miten mieleinen lakkaus sattuu olemaan ja miten paljon kiirettä pukkaa päälle). En ihan täysin ole onnistunut, mutta jospa mulla on kesän ajalle parit postaukset sit varastossa, kun tiedän etten reissatessa kynsiin ehdi ja pysty keskittymään.
Mutta se siitä ja näihin lakkauksiin! Ensinnäkin pahoittelen kuvien laatua, oli ihan himskatin hankalat kuvata ja kaikkea. Toisekseen, nää muistuttaa mua ylioppilaslakista. En oo ihan varma, että tykkäänkö vai inhoanko, mut ainakin se huolimattomuus, jolla nämä tein, on nähtävissä. Mut näillä mennään.
Käytetyt lakat:
French manicure by H&M; white tip coat
French manicure by H&M; top coat
Kone Helsinki holographic nail enamel; 820
Kiss nail art Paint; SPA12 Black

Mitä te tykkäätte?

5 kommenttia:

  1. Mun mielestä tää lakkaus on tosi kaunis ja tyylikäs! :) Tykkään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en vieläkään oo muodostanut mielipidettä näistä, ehkä pitänee joskus sama idea uusia ja olla vähän huolellisempi :D Oon joskus turhan perfektionisti mun kynsien suhteen... Mut kiitoksia taas <3

      Poista